CONFERÈNCIES

AQUEST CURS, A 4t B, FAREM LES CONFERÈNCIES TOTS ELS DIMECRES A LES 9 H!

A LA PORTA DE LA CLASSE TENIU PENJADA TOTA LA INFORMACIÓ NECESSÀRIA (CALENDARI, EXPLICACIÓ DE L`ACTIVITAT, LLISTAT DE POSSIBLES TEMES)!

LLISTAT DE POSSIBLES TEMES PER A PREPARAR LA CONFERÈNCIA!

Com veis hi ha 7 apartats que contenen diferents continguts del currículum del coneixement del medi social i natural de 2n cicle d'educació primària.

1) 21-11-2018: ELS HOLOGRAMES (Pau)

2) 16-1-2019: ELS SENYALS DE TRÀFIC (Anaïs)

3) 6-2-2.019: L'EDAT MITJANA  (Thiago)

4) 20-2-2019: USOS DE LES PLANTES D'EIVISSA I FORMENTERA (Samuel)

5) 13-3-2.019: LA SELVA I LA SABANA (Marc)

6) 15-3-2.019: ELS ANIMALS EN PERILL D'EXTINCIÓ (Emma)

7) 20-3-2.019: L'ELECTRICITAT (Soan)

8) 27-3-2019: LES RELACIONS DELS ÉSSERS VIUS EN UN ECOSISTEMA (Yasmina)

9) 3-4-2.019: EL MEU VIATGE A LONDRES (Severn)

El meu viatge a Londres

El meu viatge a Londres. Vaig anar a Londres recentment amb el meu germà i el meu pare per veure la meva família i sorprendre a la meva àvia pel seu 65è aniversari. Així que el meu viatge va començar a l'aeroport: la seguretat va trobar les meves armes de joguina a la meva bossa i em van treure, el meu pare i el meu germà a un costat. Sabien que eren manetes de joguines, però el policia va disminuir per comprovar. El policia em va mostrar les seves veritables manilles que em va posar, eren tan pesades i fortes.
Vam pujar a l’avió fins a la meitat del vol que vam sobrevolar els Alps, que estava coberta de neu i que semblava increïble. Sempre aconseguim turbulències quan sobrevolem els Alps. La causa més freqüent és un aire turbulent a l'atmosfera. Es crea a la zona de barreja de diferents masses d’aire. ... Igual que un vaixell a l'aigua causaria ones, les ales d'un avió causen turbulències d'estela mentre vola.
Quan vam aterrar tots vam haver d’esperar a l’avió durant un temps perquè algú no estava bé, els metges van arribar a bord i van treure la persona de l’avió i van entrar a l’ambulància. Vam baixar de l'avió, feia molt de fred, llavors vam anar al tren subterrani, això era realment divertit que era la primera vegada que jo i el meu germà estaven en un tren.

Vam arribar a l'hotel que era genial i hi havia un computador que podia utilitzar i que donaven llimonada de franc. Vam posar totes les coses a l’hotel i quan anàvem a les botigues perquè l’hotel estava enmig d’un enorme centre comercial. Vaig anar a aquesta botiga anomenada home tipus que té tot tipus de joguines i coses interessants. Vaig comprar un mini avió no tripulat que controles amb un conjunt de mans que només mous tota la mà cap amunt i cap avall i cap a l’esquerra cap a la dreta és increïble. L'endemà vam anar a les meves àvies a un aniversari sorpresa on vaig veure tota la meva família que no he vist des de fa molt de temps. Quan va arribar la meva àvia, tots la vam sorprendre, jo i els meus cosins van aparèixer a la festa gran. La meva àvia estava tan sorpresa i feliç de veure'm, el meu germà i el meu pare allà. Va ser tan agradable veure els meus cosins de nou, vam jugar tot el dia i la nit era un dia tan fantàstic per a tots nosaltres !!

10) 10-4-2.019: ENERGIES RENOVABLES I NO RENOVABLES (Eva)

11) 8-5-2.019: EL NOSTRE CAMP (Andreu)

12) 15-5-2.019: LES PLANTES AUTÒCTONES D'EIVISSA I FORMENTERA (Xavi)

13) 22-5-2.019: LA TECNOLOGIA (Josep)

14) 29-5-2.019: L'ALIMENTACIÓ SALUDABLE (Telma)

15) 5-6-2.019: 10 INVENTS DE LA HISTÒRIA (Adrián)

16) 10-6-2.019: LA PESCA (Sean)

17) 12-6-2.019: ELS ANIMALS (Yara)

18)18-6-2.019: LES FAMÍLIES (Amber)